Ga naar de inhoud

Zoekmachineoptimalisatie pakketten

Kies eenvoudig een van de drie uitgebreide zoekmachineoptimalisatie pakketten die speciaal zijn samengesteld om jouw online zichtbaarheid te vergroten. Laat je website beter vindbaar maken in de zoekmachines. Of je nu net begint met zoekmachineoptimalisatie of je bestaande strategie wilt verbeteren, ik heb de juiste oplossing. Met mijn expertise en ervaring kan je rekenen op het verbeteren van de zoekmachine positie. Dit zorgt weer voor meer bezoekers op jou website. Deze bezoekers zorgen vervolgens weer voor meer conversies. Kies het pakket dat het beste bij jouw behoeften past en ontdek hoe je bedrijf kan groeien met een effectieve zoekmachineoptimalisatie.

Basis

499,- p/m

Ideaal voor kleine bedrijven of individuen met een professionele website. Het pakket bevat identificatie van relevante zoekwoorden/termen en mogelijke content kansen. Daarnaast worden website elementen geoptimaliseerd zoals meta tags, afbeeldingen, kopteksten. Als laatste worden de technische aspecten geoptimaliseerd zoals de website snelheid.




Keyword onderzoek
On page optimalisatie
Technische optimalisatie
Content advies

Geavanceerd

899,- p/m

Speciaal ontworpen voor middelgrote bedrijven. Naast alles uit het basispakket bevat het pakket grondig onderzoek naar uw concurrenten in de online markt. Actieve linkbuilding op relevante websites. Tot slot bevat dit pakket nog ontwikkeling en optimalisatie van hoogwaardige content gericht op het verbeteren van uw online aanwezigheid.




Alles in het Basispakket
Concurrentieanalyse
Uitgebreid linkbuilding
Contentcreatie

Premium

1499,- p/m

Ideaal voor grote organisaties met grote bezoekersaantallen. Naast alles uit geavanceerd bevat dit pakket ook diepgaande analyse van uw website en prestaties. Regelmatige rapportage en updates over de voortgang, inclusief belangrijke statistieken en aanbevelingen. Als laatste wordt de ROI meetbaar gemaakt voor kansen op verbetering.




Alles in het Geavanceerde pakket
Geavanceerde website-analyse
SEO-rapportage
ROI-tracking