SEARCH ADVERTISING
Search advertising is adverteren op zoekmachines. Dit zijn vooral Google en Bing. Elke keer dat iemand een woord intypt, worden er twee type resultaten getoond. Organische, welke we de normale noemen, en betaalde. De normale zijn op basis van een aantal factoren, zoals relevantie, snelheid, etc. Betaalde zijn advertenties die toch elke keer boven de normale resultaten staan.
Search Advertising in het zoeknetwerk kan dus zeer waardevol zijn. De positie is namelijk altijd het best indien het correct is ingesteld.
Deze instellingen hebben dan ook invloed op uw positie. Hierover wordt hieronder meer uitgelegd.

ADVERTENTIEPOSITIE
De positie wordt bepaald door een aantal elementen, namelijk uw bestemming pagina, advertentie kwaliteit en uiteindelijk uw bod. Deze worden beoordeelt en met elkaar vergeleken. De advertentie met de hoogste score komt bovenaan. In het kort samengevat moet de bestemming pagina relevant zijn en de tekst kwaliteit hebben. Het bod hoeft dan weer minder hoog te zijn om toch bovenaan te staan.
Dit is een proces, en kent geen einde door de herhalende evaluatie vanuit de zoekmachines.
Marketing Digitaal weet dus precies hoe alle elementen ingesteld moeten zijn om altijd bovenaan te staan.
Voor alle mogelijkheden van Search Advertising in het zoeknetwerk kunt u altijd contact met ons opnemen, onze contactmogelijkheden staan hieronder.